Αρετή Μιχαήλ - Τι τραβάνε και αυτές οι χορεύτριες...

3:12 μ.μ.


Όταν είδαμε την Αρετή να χορεύει στο CandyBar, μας έφυγε η μασέλα. Αφού τη γνωρίσμαε, την πείσαμε να φωτογραφηθεί και η φωτογράφιση είναι η απόδειξη της παροιμίας «τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι»!

Πώς προέκυψε ο χορός;
Έκανα ...
μαθήματα στο Gene Kelly.

Και πότε τον πρωτοξεκίνησες ως δουλειά;
Είχα πάει στο STAR τότε που έκανε το πρωινό η Κορομηλά. Το «ΟΛΕ», αν το θυμάσαι, όπως και στο «Kαλώς τους» στον Alpha. Μετά ήρθαν τα κλαμπ. Έχω χορέψει στο Villa Mercedes και τώρα είμαι στο Candybar.

Εκτός από χορό, τι άλλο έχουμε;
Έχω τελειώσει μαγειρική στη Le Monde. Αυτό περιμένω και να κάνω κάποια στιγμή!

Όταν χορεύεις, δεν αισθάνεσαι περίεργα που σε κοιτάνε από κάτω;
Πραγματικά καθόλου! Κατ’ αρχάς, αυτό που κάνω το κάνω επειδή μου αρέσει να χορεύω. Όταν είμαι εκεί πάνω, δεν με νοιάζει κανένας και τίποτα.


Έχει τύχει να έχει απλώσει κανείς το κουλό του;
Κοίτα, είμαι τυχερή σε αυτό το θέμα. Εμένα δεν μου έχει τύχει κάτι. Έχει συμβεί όμως σε πολλές κοπέλες, αλλά να ξέρεις αυτό δεν έχει συνέχεια γιατί μπαίνουν οι άνθρωποι από το μαγαζί και τελειώνει εκεί.

Τι σου τη σπάει στα κλαμπ;
Μου τη σπάει ο τρόπος που στέκονται κάποιοι, λες και τους ανήκει ο κόσμος, ή το κλασικό ξενέρωτο πέσιμο που κάνουν κάποιοι άντρες στις κοπέλες. Οι περισσότεροι είναι για φτύσιμο.

Τόσο χάλια είμαστε, δηλαδή;
Ναι, γιατί αυτοί που έρχονται δεν είναι ο εαυτός τους, απλώς το κάνουν για μούρη. Θέλω να μου πεις τη μεγαλύτερη σκηνή ζήλιας που σου έχει κάνει γκόμενος Λοιπόν, είμαι σε ένα μαγαζί, που χόρευα παλιότερα, και μιλάω με τον μπάρμαν. Μιλούσα δεν έκανα κάτι άλλο, δουλεύαμε μαζί. Οπότε μπαίνει μέσα σε κάποια φάση ο δικός μου, που μου έριχνε αρκετά χρονάκια, και πάει και του κάνει «σε βλέπω». Είχα πεθάνει στα γέλια! Τι να πει ο μπάρμαν; Τον κοιτούσε περίεργα.

Μιλώντας για πεσίματα, μπορείς να θυμηθείς το χειρότερο που σου έχουν κάνει;
Αυτό που πραγματικά με κουράζει είναι το ακόλουθο: Με ρωτούν πώς με λένε, απαντάω Αρετή και λένε το κλασικό «Αρετή και τόλμη». Έχω βαρεθεί να το ακούω. Και δεν είναι αστείο, βλακεία είναι…

Σ’ την πέφτουν συχνά έξω;
Δεν θέλω τέτοια και έτσι τον κρατάω τον άλλον σε απόσταση! Παίρνω το αμυντικό ύφος μου και εκεί πεθαίνει κάθε ελπίδα.

Σ’ την έχει πέσει ποτέ αφεντικό σου;
Ναι, ήταν ένας τύπος 60 χρονών! Τη δεύτερη μέρα σηκώθηκα και έφυγα, ούτε που με ξαναείδε.

Σε έχουν κερατώσει ποτέ;
Έχει υπάρξει ένα θέμα, και μάλιστα η τύπισσα ήταν πρώην κολλητή μου..

Μετά πώς να μη σας λέμε κάργιες;
Και δεν μπορώ να το αποδείξω, ενώ πιθανότατα βρίσκονται και τώρα.

Καλό κορίτσι! Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάς σε κάποιον;
Δεν κοιτάω εμφάνιση. Άμα σου φέρω φωτογραφίες από πρώην μου, θα πάθεις πλάκα! Θα μου πεις τι έκανες με αυτούς, είσαι τρελή;

Τι έκανες με αυτούς, είσαι τρελή;
Χαρακτήρας και χιούμορ. Μπορώ να γελάω όλη την ώρα; Αυτό θέλω!

Για ποιο σημείο σού λένε καλά λόγια;
Μου λένε ότι έχω ωραία μάτια, αλλά δεν νομίζω πως το εννοούν. Μάλλον σε άλλα «μάτια» αναφέρονται!

Πού σ’ αρέσει να βγαίνεις;
Σε κλαμπ για διασκέδαση δεν πάω. Μ’ αρέσει όμως πολύ να πηγαίνω με την παρέα για ταινίες. Λατρεύω το σινεμά.

Το πιο ωραίο κομπλιμέντο που σου έχουν κάνει;
Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Ο καθένας στο δρόμο λέει το μακρύ του και το κοντό του. Μου είχε πει ένας: «Πω, πω, τι μωρό είσαι εσύ! Μην κουνιέσαι όμως πολύ γιατί ζαλίζομαι!».

Τους βρίζεις;
Ούτε καν ασχολούμαι!

«Τζούφιο» αγόρι έχεις πετύχει;
Ω, ναι... Και δυστυχώς δεν έγινε μόνο την πρώτη φορά. Έγινε και τη δεύτερη, έγινε και την τρίτη… Και κρίμα δηλαδή γιατί ήταν και νέο παιδί. Και δεν γινόταν τίποτα, έμεινε εκεί...

Ποιο είναι το πιο περίεργο μέρος που έχεις κάνει σεξ;
Ήμασταν σε μια παραλία της Εύβοιας και είχαμε κολυμπήσει σε ένα μικρό νησάκι απέναντι. Εκεί έγινε ό,τι έγινε. Πρέπει να μας πήρανε και μάτι, αλλά δεν πειράζει!

Εγκρίνεις το ξύλο στο σεξ;
Δύο φορές έχω φάει αρκετό! Μου έλεγε ότι του το έβγαζα. Φαντάσου δαγκωνιές, μελανιές και δεν συμμαζεύεται. Εντάξει θα μπορούσε και λίγο πιο χαλαρά, βέβαια!

yupi.gr
  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes